چه درمان می تواند کمک کلیه بیمار نارسایی اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک کلیه بیمار نارسایی اجتناب از دیالیز

چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از؟ دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه، می تواند برخی از علائم ناشی از اختلال کلیوی را کاهش دهد، اما در همان زمان، آن را نیز برخی از عوارض و اثرات جانبی به ارمغان بیاورد. بنابراین، بیماران نارسایی کلیه در جستجوی برخی از درمان برای کمک به آنها جلوگیری از دیالیز.

چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از؟

به منظور از بین بردن درد است که بیمار نارسایی کلیه رنج می برد، کارشناسان صرف سال از تلاش برای پیدا کردن برخی از درمان های جدید را جایگزین دیالیز، و در نهایت، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy را به واقعیت است، که یک ترکیب خوب از طب چینی و طب غربی می آید.

توسط ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز و بزرگ عروق خونی، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه برای کمک به بیمار نارسایی کلیه دیالیز اجتناب کنند.

اگر بیمار نارسایی کلیه دیالیز گرفته شده است؟

در واقع، با کمک از بیماران پزشکی میکرو چینی Osmotherapy که فقط دیالیز گرفته آنها می توانند فرصت به ترک از آن دریافت کنید.

این سخت است برای بیمارانی که دیالیز برای یک مدت طولانی گرفته اند به خلاص شدن از شر است، اما با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy آنها نیز می تواند یک فرصت برای کاهش بار از آن پس از عملکرد کلیه خود را بهبود است.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای جلوگیری و یا خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632

به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی من می خواهم به شما یادآوری کنم که شما نباید تسلیم بدون توجه به آنچه که مردم دیگر به شما گفت، شما باید بدانید که زندگی خود را در دست خود شما است. فقط مبارزه نگه دارید و به شما خواهد شد که شما می خواهید.





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: